Rekordowe wydatki na promocję powiatu. Czy to znak, że to rok wyborczy?




W tym roku na promocję powiatu ma trafić 450 tys. zł, czyli jakieś dwa razy więcej niż w powiatach dębickim i rzeszowskim. Pikanterii sprawie dodaje fakt, że przed nami rok wyborczy.

Nic więc dziwnego, że opozycja w osobie radnego Andrzeja Chrabąszcza bije na alarm i podkreśla, że nigdy wcześniej nie wykładano tak dużo na promocję. – Od 2015 r. wydatki na promocję rosną. Najpierw było 200 tys. zł, potem kolejno 344 tys. zł i 355 tys. zł, a teraz 450 tys. zł – wyliczał Chrabąszcz.




– Zgodziłbym się z tym, gdyby ta promocja była prowadzona bardzo szeroko wykraczając poza powiat i kierując na pokazanie naszego: potencjału, przyjaznego klimatu inwestycyjnego itp. Natomiast wydajemy 450 tys. zł na promocję lokalną. Ona jest ważna, bo integrujemy naszą wspólnotą, podkreślamy jej tożsamość, ale może nie w takiej kwocie – zakończył radny.




Starosta Zbigniew Tymuła odpowiedział, że wydatki na promocję nie są duże. – W tych 450 tys. zł są także patronaty, z którymi wiążą się też konkretne wydatki – oświadczył. – Pamiętajmy, że mamy również dodatkowo imprezę (Powitanie Lata – od red.), która kosztuje ok. 80 tys. zł. Nasze dożynki kosztują średnio 100 tys. zł. Te imprezy są piękne, mieszkańcom się podobają, ale też kosztują.




W podobnym tonie wypowiada się też Marek Kamiński, przewodniczący klubu radnych PiS. – Nie do końca zgodzę się, że 450 tys. zł na promocję to duże pieniądze – stwierdził radny Kamiński.




O Mielec Lokalnie 3130 artykułów
Naszym celem i misją zarazem jest przekazywanie informacji z terenu powiatu mieleckiego. W szczególności dotyczy to gmin: Mielec, Radomyśl Wielki, Przecław, Tuszów Narodowy, Padew Narodowa, Czermin, Borowa, Gawłuszowice i Wadowice Górne. Jesteśmy dla Was i piszemy tylko lokalnie. Nasz e-mail: biuro@mieelclokalnie.pl. Zapraszamy na nasze social media:

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.