
Firma Kronospan poinformowała dziś (20.03), że w związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem wprowadziła zmiany w systemie pracy na terenie mieleckiego zakładu.
– Bezpieczeństwo naszych pracowników i zachowanie najwyższych standardów jest dla nas priorytetem – podkreśla Kronospan, przedstawiając siedem najważniejszych zmian, które wdraża:
- Wprowadziliśmy procedury bezpieczeństwa, które chronią zdrowie naszych pracowników. Ograniczyliśmy kontakt z kierowcami przywożącymi i odbierającymi towar.
- Osoby, które muszą wjechać na teren naszego zakładu, są zobowiązane do stosowania się do procedur bezpieczeństwa m.in. sprawdzić temperaturę i odpowiedzieć na kilka pytań związanych z podróżami zagranicę lub kontaktami z osobami, które z zagranicy wróciły.
- Odwołaliśmy wszystkie wyjazdy służbowe pracowników i zaplanowane wizyty w zakładzie.
- Nasi pracownicy administracyjni w 90 proc. przeszli na system pracy zdalnej. W biurach pracują tylko te osoby, które pełnią dyżury na miejscu i nie mogą pracować poza firmą.
- Na teren zakładu wpuszczani są tylko nasi pracownicy. Mają oni obowiązek stosować się do wewnętrznych wytycznych dotyczących bezpieczeństwa.
- Przy wejściach do budynków są środki dezynfekujące – każdy na terenie zakładu ma obowiązek dezynfekować ręce. Każdy wydział wyposażony jest w przenośne stanowiska do dezynfekcji rąk.
- Kilka razy dziennie prowadzona jest na terenie zakładu dezynfekcja. W szczególności: klamek, włączników świateł, stacjonarnych czytników, kołowrotu. Codziennie dezynfekowane są szatnie.
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis